Thursday, April 1, 2010

Anwar Tawar Zambry MB Perak

Saya tahu siapa yang dihantar oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk bertemu Datuk Seri Dr. Zambry Abdul Kadir bagi menawarkan jawatan Menteri Besar Perak selepas PRU 12. Saya boleh dedahkan nama-nama mereka dan saya berharap mereka boleh berkata benar. Dua daripada mereka ialah Ahli Parlimen Pakatan Rakyat sekarang. Kepada Anwar, berkatalah benar walaupun ianya pahit!

3 comments:

  1. Dr. Marzuki,cite2 mcm ni u tau.tp cite2 psl pembunuhan altantuya,skandal kapal selam,ketirisan n rasuah wang negara,u xtau?atau mls amik tau sbb u msh kaya n byk wang?

    ReplyDelete
  2. Terima kasih kerana memberi komen. Saya memang cakap benda yang saya tahu sahaja. Benda yang saya tak tahu, atau yang saya tahu sikit-sikit, atau dengar dari mulut orang saja, saya tak cerita. Nanti jadi fitnah pulak ... Ini prinsip saya. Pasal saya kaya atau banyak wang ... saya rasa macam nak marah pun ada, nak tergelak pun ada. Apapun, saya rasa you tak kenal saya. Kalau you tak kenal saya, tak tahu pasal saya, tapi you kata saya kaya dan banyak wang, maknanya you buat fitnah. Saya tak suka orang buat fitnah!

    ReplyDelete
  3. tapi saya yakin,seandainya nama orang yang bertemu dr zambry tu di dedahkan,penyokong PR tetap akan mengumumkan bahawa kebenaran itu hanyalah fitnah dek kerasa taksub dengan pemimpin yang sentiasa menggula-gulakan mereka..

    ironi sungguh situasi politik Malaysia kini,taksub dengan pemimpin dan akan membenarkan apa sahaja..penipuan 16 september dulu walaupun jelas satu pembohongan,tetap dimaafkan oleh penyokong..

    Adakah pemimpin PR tahu mereka sedang menunggang penyokong mereka??

    ReplyDelete